داود  
[ ۸۷/۱۰/۲۵ در ساعت ۱۰:۱۷  ]

با سلام احترام و ادب
جناب دکتر سید بزرگوار
با سپاس فراوان از سایت پربارتان که واقعأ انسان را به آگاهی فرا می خواند. خواستم باز مزاحم اوقات شریف شما شوم. امیدوارم مرا عفو کنید.
6 سال در شرکت دوست خودم بودم که برنامه نویسی کامپیوتر می کرد رفتم. در بین کتب تخصصی کامپیوتر، کتاب ارزشمند "پیام آور عاشورا " چاپ پنجم سال 1377 را که حضرتعالی تألیف کردید، دیدم.
احساس کردم که این کتاب در این شرکت خواننده ای نداشت.( منظورم این است که علاقممندی وجود دنداشت وگرنه کتاب شما همه از نکات کلیدی و ارزنده است)
بر این اساس از آنها خواهش کردم که کتاب را به من بدهند تا استفاده کنم. الان هم هر شب نگاهی به کتاب می اندازم. اما با تأسف باید بگویم که 8 صفحه اصلأ سفید افتاده است. حیف است که کتاب شما این صفحات را نداشته باشد.
صفحات 242 ،243، 246 ،247 ، 250، 251، 254،255
صفحات دیگر احتمالأ درست چاپ شده اند. این صفحات مربوط به داستان عاشورا و سخنرانیهای امام حسین(ع) است.
با بزرگواری ای که در شما سراغ دارم. خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید. اگر ممکن است این صفحات به ایمیل بنده بفرستید. خدا شما را برای ایران و جهان اسلام نگهدارد.
**************************
دوست گرامی
کتاب را به انتشارات اطلاعات ببرید و عوض کنید. آن کتاب به چاپ دهم هم رسیده است.



احمد  
[ ۸۷/۱۰/۲۴ در ساعت ۱۳:۲۶  ]

سلام ، آقاي دكتر به عنوان يك طلبه علوم ديني كه بيش از بيست سال است مشغول تحصيل و تدريس هستم از دل نوشته هاتان سير نمي شوم، قلمتان همواره زنده باد.



دشتی آبادانی  
[ ۸۷/۱۰/۲۳ در ساعت ۲۲:۳۳  ]

روزی دِعبل خُزاعى. به محضر امام رضا(ع) در مرو نشسته بود, امام از او خواست يكى از سروده هايش را بخواند. او هم, قصيده مدارس آيات را می خواند تا به اين فراز از قصيده مى رسد كه شعله به جانها مى افكند:
اَفاطِمُ لو خِلْتِ الحسينَ مُجَدَّلاً
وقد مات عطشاناً بشطِّ فرات
اِذاً لَطَمتِ الخَدَّ فاطِمُ عنده
وأجرَيتِ دمعَ العين فى الوَجَناتِ
أفاطمُ قُومى يا ابنَةَ الخيرِ واندُبى
نُجُوم سموات باَرض فلاةِ
قبور بكوفانٍ واُخرى بطَيبةٍ
واُخرى بفخٍّ نالَها صلواتى
اى فاطمه اگر به خاطر مى آوردى كه روزى حسين تو, در كنار شط جارى فرات لب تشنه, جان خواهد داد, بى دريغ بر چهره مى كوفتى و سيل اشك از ديده جارى مى كردى.
فاطمه! اى گرامى دخت پيامبر نيكى, برخيز و مويه كن, مويه كن بر اختران سوخته آسمانِ نبوت و امامت كه چندان به خاك تيره فرو ريختند سرد, كه گفتى, ديگر زمين, هميشه شبى بى ستاره ماند.
برخيز و مويه كن بر گورهاى غريبى كه در كوفه و مدينه و فخّ است. درود و سلام من بر آنان باد.



بهمن  
[ ۸۷/۱۰/۲۲ در ساعت ۱۷:۴۵  ]

سلام آقای مهاجرانی
آفرین بر شما که بی درد نیستید! اینجا که اکثر درس خوانده های ما یاهنوز نمی دانند حقیقت اسرائیل چیست! و یا اگر هم بدانند التفاتی به این مساله ندارند و به راحتی از کنار آن می گذرند!



akbar  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۲۳:۴۴  ]

جناب دکتر سلام.
نوشتن در مورد مقوله هائی که ريشه در گذشته دارند وتا امروز حل نشده اند ذکر اطلاعاتی در مورد گذشته همواره ضروری است. اين اطلاعات جوانان وتازه واردين را با عمق وريشه مشکلات اشنا خواهد کرد. اينگونه که از برخی نوشته ها برميايد خواننده جوان از برخی نوشته ها عمق مشکل را درک نميکنند وتصور مينمايند که مشکل غزه وخاورمیانه از ۱۵ روز ويا يکسال ودوسال ویا کمی بیشتر است. اسرائیل اینگونه تبلیغات ضد خود را بسیار دوست دارد واز ان بسیار راضی است. سیاست های اسرائیل همواره بر این است که مشکل فلسطین را از جائی مطرح کند که خود را بر حق جلوه دهد. این یکی از نکات بسار ظریفی است که نویسنده ویا خواننده ویا دیپلمات هاباید به ان توجه داشته باشند.برخی ميگويند انها موشک زدند واينها بمباران کردند. بنظر ميرسد ريشه مشکلات را همواره بايدبصورت گریزی بيان نمائيم.مشکل اسرائيل بصورت بسیار خلاصه بنظر من اينگونه بوجود امده است.
ديزرائيلين نخست وزير انگلستان ( ایشان در دو دوره نخست وزیر بودند)يهودی مسيحی شده ای بود که در اثر فشارهای همکلاسيهای انگليسی خود وشکایت نزد پدر و بنا برپيشنهاد يکی از دوستان خانوادگی پدر خود حداقل بظاهرمسيحی شد.تا روی کار امدن ايشان پارلمان انگلستان عضو کليمی نمی پذيرفت. درزمان ايشان اين قانون لغو و افرادی یهودی مانند رد شيلد وديگران وارد پارلمان انگليس شدند . يهودی های سرمايه دار در دنيای سياست ان هم انگلستان که خورشید در امپراطوری استعماری او غروب نمی کرد وارد گرديدند.ديزرائيلين برای يهوديان دو منطقه بعنوان کشور پيشنهاد کرد. يکی در بالکان اروپا وديگری در فلسطين اسیا. می دانيم که يکی از مراکز ثقل يهوديان کشورهای اروپای شرقی واوکراين بود.لهستان واوکراين ومجارستان ورومانی در راس بودند. اين نظر توسط عوامل سياسی شده يهودی در انگلستان توسعه يافت وبا مطرح شدن مسئله جاسوسی دريفوس در فرانسه و تبليغات هرتصل برای دريفوس راه را برای اروپائی کردن تشکيل يک جامعه جهانی يهودی هموار کرد. نتيجه اين عمليات به اعلاميه بالفور وایجاد کنگره های صهیونیستی انجامید. تا اینجا اصولاٌ اعراب هیچ حضور مثبت ویا منفی ندارند. انگلستان وکنگره های صهیسونیستی میبرند ومی دوزند واعراب هیچ نمی دانند فقط مهاجرت ها به فلسطین افزایش می یابد. تا اعلامیه بالفور.
بر طبق امار موسسه های يهودی اسرائيلی امار يهوديان در فلسطين از سالهای ۱۸۳۹ به بعد اينگونه است. مطمئناٌ اين امار از نظر اعراب بی اشکال نيست وانها ارقام را کمتر از اين اعلام ميکنند. اين امار از دائرتالمعارف يهود جلد ۹- اسرائیل-جمعیت استخراج گرديده است.

سال جمعيت جمعيت
يهودی مهاجریهودی
نفر نفر
۱- ۱۸۸۲ ۱۸۳۹ ) +
۲- ۱۸۸۲ ۲۵۰۰۰ ) +
۳- ۱۹۱۴ ۸۵۰۰۰ ) = ۷۰۰۰۰-۵۵
۴- ۱۹۴۹ ۶۵۰۰۰۰ ۴۵۲۰۰۰
۵- ۱۹۶۱ ۱۹۳۲۰۰۰ ۱۲۹۰۰۰۰ ۶- ۱۹۶۹ ۲۴۶۹۰۰۰ ۱۳۰۰۰۰۰
جمعیت سالهای بعد در این رفرانس نبود. البته تهیه ان اسان است.
با مشاهده اعداد فوق اینگونه بنظر می رسد که حتی در زمان دولت عثمانی نیز با تبلیغات موجود مهاجرت یهودیان به منطقه شروع وبا قیمومیت انگلستان بر ان شدیداٌ افزایش یافته است. لازم به ذکر است که جمعیت اعراب را قبل از پناهندگی در سالهای قبل از ۱۹۴۸ ۷۵۰۰۰۰ نفر وبعد از پناهندگی ۱۶۵۰۰۰ نفر ذکر کرده اند. رفرانس اسرائیلی است ممکن است بالاتر باشد. جمعیتی که فعلاٌ در غزه است همانطور که میدانید بیشتر این پنا هندگان وازدیاد جمعیت انها میباشند که در اثر هجوم مهاجرت یهودیان و جنگ وخشونت های نظیز انچه امروز در غزه میگذرد به این منطقه پناهنده شدند. این جمعیت متعلق به سرزمین اصلی فلسطین ویا اسرائیل فعلی است که در پناهگاهها وغزه پراکنده اند.بعد ازجنگ دوم ومطرح شدن رفتار المانها که بنظر من فاشیسم و نژاد برتری طلبی انها بر گرفته ازعقاید قدیمه نژاد پرستی که برخی جنبه مذهبی هم داشته ونزد خود یهودیان نیز موجود است وترس از وارد شدن یهودیان درسیاست های المانی بگونه انگلیسی بوده است بر علت افزوده شد.رفتار المانها ریشه ایجاد اسرائیل نبود که قبل ازجنگ این تصمیم گرفته شده بود. بلکه بعنوان چاشنی بصورت موثری بکار گرفته شد. انچه امروز در غزه میگذرد ۸۰ سال است که در فلسطین ریشه دارد. وسازمانهای بین المللی مانند کدو تنبل هم چنان در جستجوی وقت برای حل انند.



دشتی آبادانی  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۲۳:۱۱  ]

این شعر در یکی از مجلات عربی به چاپ رسیده است شاعر از حکام عرب میخواهد که از « مردانگی » استعفا دهند:

ان غزة عروسة عروبتكم...
اصبح الجبن صفة من صفاتكم....
اصبح الف جبان ولا الله يرحمه شعاركم...
الله ياخذ ارواحكم ....
يا حكام انتم تموتون الف مرة كل يوم...

الا تسمعون نداء ابنائكم؟ ( فریاد فرزندانتان را نمیشنوید؟ )
ام مشغولون بشهواتكم ... ( یا به شهوترانی مشغول شده اید؟ )
انتم لا تتحركون الا لمصالحكم ...
عرشكم اغلى من حياة شعوبكم ...
ولهذا السبب لا يهتز شواربكم...
انتم لستم احرارا...
انتم عبيد اموالكم ...
انتم لستم حكاما ولا ملوكا
انتم ساقطين سلوكا...
بالامس بعتم القدس!!!
واليوم غزة امام الوحوش متروكا!!!
الا تفهمون معنى الكرامة ؟
الشرفاء اكرم منكم...
الاحرار اكرم منكم ...
والشهداء اكرم منا جميعا...
اليوم غزة عروسة عروبتكم...
حضيرة الخنزير اطهر من اطهركم...
انتم لستم رجالا لانكم فقدتم رجولتكم...
شهواتكم قد قتلت مروئاتكم...
كأن اسرئيل لم تقتل ابنائكم...
كأن اسرائيل لم تهدم مدنكم ومساجدكم...
متى تتحرك ضمائركم؟
وهل استقلتم من رجولتكم ...



دشتی آبادانی  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۲۲:۵۸  ]

این شعر را یکی از شاعران عرب مقیم سوئد در «فضل حکام عرب » سروده است:

كان سيفي مدفع
صار سيفي من خشب
كان ربي واحد
صار لي الف رب
كان قرآني كتابا
صيروه الف حزب
كان امامي نبيا
صيروه ...ابو..لهب
كل هذا .. كل هذا بفضل حكام العرب

كان لي اهل واخوة
صيروني كاليتيم
كان لي مال وعزوة
نهبوني كالعديم
كان لي اكبر امة
صيروها .. الف امة
كل هذا .. كل هذا بفضل حكام العرب

كان لي قدس ومقدس
سلموها لليهود
قبضوا منها العهود
حرموا عيناي منها
وبنوا الف حدود
ومع هذا وهذا
فان ربي واحد
هو في نفسي يقين
وكتابي واحد
كالصراط المستقيم
ونبيي واحد
وهو نور المرسلين
وسيهدي الله شعبي
كي يعودوا مؤمنين
رغم انف الحاكمين
رغم انف الحاكمين



دشتی آبادانی  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۲۲:۴۴  ]

تبا لكم يا حكام العرب
یقتلون ابنائکم وامهاتکم فی الغزه وانتم صامتون و شاهدون

چند روز قبل از آغاز حمله به غزه، شيخ عبدالله بن زايد آل نهيان ، وزیر خارجه دولت امارات عربی متحده سفری به رام الله داشته و در این سفر به صورت کامل در جریان برنامه اسراییل قرار می گیرد. همزمان با سفر وی، شماری از مسوولان اسراییلی نیز در محل اقامت او در رام الله حاضر شده و ابعاد برنامه حمله اسراییل به غزه را برای عبدالله بن زايد تشریح می کنند.
قبل ازآنهم وزرای خارجه عربستان سعودی، مصر، امارات و اردن در نشستی محرمانه با 1+5 در نیویورک مواضع تندی علیه ایران داشتند.
در این جلسه، وزیر خارجه امارات نیروهای فعلی دفاعی و نظامی ایران را تهدیدی برای منطقه به شمار آورده و مدعی شده بود که ایران مانع حل مسأله لبنان و فلسطین بین دولت های عربی و آمریکاست. این مقام اماراتی ایران را به احیای امپراطوری تاریخی ایرانیان متهم کرده و از کشورهای غربی برای جلوگیری از این حادثه کمک خواسته بود.
من خواب ناوها و شمشیرها و باران ها دیده ام
دیدم
که جمال عبدالناصر
با اسب
از دروازه رفح گذشت
و عزالدین قسام
و صلاح الدین
دروازه های غزه را
گشوده بودند
خواب سه مار سیاه
بر شانه های حسنی مبارک و
شاه چموش اردن و امیر پرفسورالریش!
دیدم که پادشاهان عرب
خوراک مغز جوانان غزه را
در سه دیس کنفرانس
به پادشاه کشور یأجوج
تقدیم می کنند

چرا کسی کاری نمی کند برای غزه ؟
تعبیری برای خواب من زخمی

شیخ بدون چشم !
صاحب فتوای زمین نمی چرخد
و عکس حرام...
امیر نفت!
که با برادر ناتنی ات
عربی رقصیدی
یک غلطی کن!

که غزه در دهان گرگ است
به پاپ ژان پل چندم مربوط نیست
به صاحبان کلیسا نه
به خادم الحرمین
به الازهر
به کبارالعلما
هرگز!
آنان برای فتوا بر علیه نماز
با دست باز
آنان فقط
برای مصرف صابون و ادکلون
مُحرم شدن
و انتخاب حلق و تقصیر
و حرمت صید حرم
آفریده شده اند

آقای اسکولاری!
تو کاری کن!
آقای چلسی!
خانم هالیوود!
شما کاری کنید!
خانم آیشواریا!
عروس آمیتاباجان عزیز!
شما کاری کنید!
و شما
ای اسب های اصیل عرب!
نه از نژاد ذوالجناح اید
نه از نژاد براق
از نژاد اینترنت اید و چت روم و آزمایشگاه
از نژاد یورو و جکوزی
سوارانتان را کشتند
و پادشاهانتان را اخته کردند
مردانگی تان را کشیدند
تا در مسابقات پرش
همچنان سواری بدهید و
رستگار شوید
که شیوخ عرب
بزغاله و وزغ را
بر شما مسلط کرد




فرزين  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۱۵:۵۶  ]

سلام
به مطالب شما منفعت طلبي بعضي ها كه به ظاهر با مردم غزه اند ولي بدليل سودجويي خودشان اين مردم را به كشتن مي دهند، اضافه مي كنم.
اصولا بحث غزه را نبايد با حماسه عاشورا مقايسه كرد در حماسه حسين حرف اول را بينش عميق حسين و يارانش مي زند ولي در غزه با وجود تمام مظلوميت هاي اين مردم بايد گفت اصل داستان چيز ديگري است كه شما مي دانيد ولي خيلي ها نمي دانند.



بهزاد نيري  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۱۳:۵۷  ]

با سلام/مشاهده تصاوير شقاوت ارتش اسراييل و بي پناهي مردم عادي غزه ،از تلويزيون دل هربني بشري را بدرد مي آورد ، مي دانيم در طول جنگ امريكا با ويتنام ، تكنولوژي پيشرفت بسياري كرد به نحوي كه پس از و يا طول جنگ اين پيشرفتها به صنعت نيز منتقل و زندگي بسياري را تحت تاثير قرارداد، اساسا" پايه هاي اساسي استفاده از اينترنت وارتباط مجازي نيز در صنايع و مديريت نظامي بوجود آمده است .سيد بزرگوار تصور نماييد كه از اين جنگ 50سال گذشته است در يك طرف كشوري قرار دارد كه پيشرفت زيادي درعلم اعم از پزشكي ، صنعتي و كشاورزي داشته و در طرف ديگر مردماني قراردارند كه در عين استقامت فقط سنگ پراكني را فراگرفته اند و حتي در بين خود اتحاد ندارند وبراي تامين معاش خود مجبور هستند كه كارهايي را انجام دهند كه اسراييلي ها اين كارها را انجام نميدهند ،و اگر جرقه هايي از استعداد در اين قوم پديد آيد از غزه خارج و در جايي ديگر از دنيا سرنوشت خود را جستجو مي نمايد.
سئوالم اين است چرا نبايد سياسيون و رهبراني در اين قوم باشند كه در راس تمام حكومت هاي تاثيرگذار نظير امريكا همانند اسراييل در پي پيروزي و پيشرفت ملت خود باشند .
براستي نقش مردمي كه از بيرون گود فقط آمار كشته ها و زخمي ها را افشا و اعلام ميدارند چيست؟ احيانا" نقش و تاثير بي كفايتي رهبران اين قوم كجا ديده و براي جهانيان بازگومي شود؟ آيا بايد وقايعي نظير غزه را با قيام كربلا تركيب نماييم و تمام بي كفايتي و عدم مديريت حداقل سران اين قوم را بااينكاربپوشانيم ؟ سالهاست كه در صفحه تلويزيون كودكان و نوجواناني را مي بينم كه به سنگ پراكني مشغول هستند ، آيا اين كودكان و نوجوانان اصلا"درس ميخوانند؟ آيا راه پيروزي بر اسراييل از طريق افزايش دانش و قابليت هاي فردي جوانان اين قوم نيست ، كشور عزيز ما براي اينكار چه كرده است؟
اميدوارم كه خبر صلح عزتمند هرچه زودتر منتشر شود.



فراهانی  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۱۲:۲۶  ]

امسال، کربلای حسینی در غزه به دست یزیدیان زمان تصویر شده است و خیل کثیر کوفیان و شامیان به تماشا نشسته اند.



كلاس اولي  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۱۱:۴۳  ]

همه شب اخبار غزه را از شبكه هاي مختلف پيگيري مي كنم ؛ غزه يك نشانه است براي مسلمانان كه به آنها راهي ديگر را مي نمايد راهي غير از راهي كه تا به امروز طي كرده اند و جز ذلت و خواري و تحقير برايشان چيز ديگري در بر نداشته است .
در مورد ان كاريكاتور من به رسام يك پيشنهاد دارم و ان اينكه شبكه الجزيره هم به عنوان پيشخدمت شربت به دست در آن حمام لحاظ كند واقعا جايش خالي است.
ديشب از اين شبكه اخبار تظاهرات مردم جهان عرب را در محكوميت اسرائيل و دفاع از غزه مي ديدم ؛ واقعا دفاع ناجوانمردانه اي بود
برداشت اول - عمان - پايتخت اردن:
همه ي مردم آمده بودند خبر نگار الجزيره به گونه اي فيلم برداري كرده بود كه گويي نمائي از جهان عرب را به تصوير كشيده است گروهي اندك عكس هاي صدام حسين و اسامه بن لادن را با دستان خود بالا برده بودند و فيلمبردار الجزيره مدام روي آنها زوم مي كرد
برداشت دوم :
فيلمبرداري از صحنه ظاهرات مردم در بيروت را نشان مي داد ؛ كه البته صحنه به همه چيز شبيه بود غير از تظاهرات خيلي بي رنگ و رمق خبر نگار در مدخل اردوگاه برج البراجنه ايستاده بود درست در جائي كه هر چند ثانيه يك بار از مقابل دوربين يك كاميون بزرگ رد مي شد و يا يك وانت بار توقف مي كرد و سياهي در مقابل دوربين قرار مي گرفت و بعد هم زوم مي كرد روي يك بيل بورد كه تصوير شيخ احمد ياسين و ياسر عرفات و صدام حسين را بر ان نقاشي كرده بودند به طور عجيبي قصد داشت كه صدام حسين جزو مدافعين غزه و قهرمانان عرب معرفي شود و همينطور بن لادن .
برداشت سوم:
تحليل گر سي ان ان در استديو خبري همان صحنه هاي برداشت اول و دوم را نشان مي داد و مي پرسيد ؟ آيا در بين مردم جهان كسي هست كه نسبت به تروريست بودن و خون آشام بودن اين دو نفر ( صدام و بن لادن ) شك و ترديد داشته باشد ؟؟ شما قضاوت كنيد؟؟
كاش اين شبكه ي الجزيره قدري جوانمردي و مروت را از رسام كاريكاتور اينديپندنت فرا مي گرفت .
مسك الختام :
اگر دين نداريد حد اقل آزاده مرد باشيد



احمد نویسنده  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۱۰:۴۶  ]

سلامت باشيد ناتانائیل



پيروز پوردلشاد  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۱۰:۳۹  ]

سلام آقاي مهاجراني
مطمئن هستم كه به حول و قوه الهي و صبر و ابتكار و درايت مردم غزه و بشارت سيدحسن نسراله،‌ پيروزي نظامي مردم غزه هم نزديك است، انشاء الله



داود  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۱۰:۲۲  ]

با سلام احترام و ادب
جناب دکتر سید عزیز
در شرایطی به سر می بریم که متاسفانه دوست و دشمن تلاش دارد تا مبانی اسلام را زیر سئوال ببرند. اینکه می گوییم دوست!!! به خاطر اینکه بعضأ دوست نادان بدتر عمل می کند.
در مراسم تاسوعا و عاشورا یکی از بنده می پرسد که عید غدیر نعوذ بالله ساخته خود شیعیان است. نیک می دانم که نیت او در این مورد خیر است. برای این که توجیه کند از ابن خلدون و تاریخ بیهقی سند می آورد. می گوید قرآن آیه ای در این باره ندارد. گفتم سوره مائده برای این روز بزرگ است. اینها چیزهایی بود که اولین بار برخورد کردم. برای آنها از دکتر شریعتی و دیگران مثال آوردم. اما دقیقأ نتوانستم دفاع کنم. خواهش می کنم ما را راهنمایی کنید که در برابر اینگونه سخنان چه کنیم؟
از همه شما مکتوبیان عزیز کمک می طلبم.
*******************
در مورد روز غدیر بهترین سند الغدیر علامه امینی ست.



بختياري  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۰۹:۲۲  ]

سلام آقاي دکتر . يقينا مظلوميت برنده ترين سلاح است . انشاا...که از خونهاي ريخته شده در درون غزه لاله ها خواهد روييد واز درون لاله ها پيروزي .



يعقوب  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۰۸:۰۵  ]

سلام دكتر
مثل هميشه لذت بردم.
صبر خدا هم حدي دارد. بالاخره اين رژيم اشغالگر هم به سزاي جناياتش خواهد رسيد.شك نكينم كه نابودي اين رژيم منحوس با اين جنايات جديدش آغاز شده است.



فرخ  
[ ۸۷/۱۰/۲۱ در ساعت ۰۶:۰۹  ]

جناب مهاجرانی
با احترام
سالهاست با آنچه که از جماعت انقلابی! در کشورمان دیده ایم - چهره اسلام. برای من رنگی مبهم و سئوال برانگیز پیدا کرده است.
آیا این رفتار و این همه خطا و جفا و ریا - برخاسته از تعالیم اسلامی است؟.....
بسیار کوشش کردم تا فردی را که صلاحیت شنیدن سئوال صادقانه مرا دارد نشان کنم. مدتی آقای ابطحی را برگزیدم و پرسیدم. دیدم پاسخ ها بطور روشن جانب داری از حضرات و در نتیجه تامین اعتبارخودش هست!...
اکنون تحت تاثیر ادبیات روشنکرانه با به یاد آوردن روزگار خدمتی تان و آنچه که به نام تان ثبت شده است - میخواهم به شما اعتماد کنم.
فرصت ندارید - قبول دارم - اما پرسش من خواسته ی بسیاری از ایرانیان مسلمان است.
آیا به دور از هر گونه بند و بست سیاسی و جناحی و رعایتی!! و ناچاری!!.... این چهره مخدوش امروزی همه ی دار و نداری است که باید به آن اسلام خطاب کنیم؟ یا نه ؟
از شما بخاطر وقتی که صرف می کنید و پاسخ میدهید - تشکر میکنم.
**********************
بسیاری از امور در کشور ما ربطی به اسلام ندارد...نقاب اسلامی دارد از جمله ریا که به آن اشاره کردید.





: