مسعود راستی  
[ ۹۴/۴/۲۰ در ساعت ۱۵:۰۱  ]

رضوان الهی بر تو باد
بخش نظر در فقره 41 بسته است .
انشاءالله به معنای مورد نظر باید ان شاء الله نوشته شود گرچه آنقدر فارسی شده است که همانطور مقبول افتاده است .
اینکه فرموده اید : تاویل فعل همان مصلحت و غایت حقیقی فعل است شاید همان باشد که علامه می نویسد : " بسیار می شود که در کلام خدای تعالی ، کلمه و یا کلمات با وصف " تمام " توصیف می شود مانند آیه : و تمت کلمة ربک صدقا و عدلا ... کلمه پروردگارت از درستی و عدل تمام شد ... کانه کلمه وقتی از گوینده اش سر می زند هنوز تمام نیست ، وقتی تمام می شود که لباس عمل بپوشد " .( ترجمه المیزان جلد اول 406 )و یا در جایی دیگر می نویسند : " حقیقت کلام عبارتست از کشف ضمائر و به این معنا هر معلولی برای علت خود کلام خواهد بود ، زیرا با هستی خودش از کمال علت کشف می کند . ( همان ، جلد 14 ص 347 -348 )
سالم و سرافراز باشی
*******
سلام
و درود بسیار



بهروز  
[ ۹۴/۴/۲۰ در ساعت ۱۱:۴۵  ]

سلام و آرزوی قبولی طاعات

می‌خواستم بدانم آیا اجازه باز انتشار مطالب نوشته‌ی شما را با ذکر منبع در شبکه‌های اجتماعی دارم یا خیر؟
*******
سلام
نماز و روزه شما مقبول خداوند متعال
بله با همان نکته ذکر منبع! کاملا با باز نشر موافقم
التماس دعا





: